Frans Filius

Mees van den Bergh

Penningmeester

Mees is theatermaker, dramadocent en manusje van alles binnen projecten die haar aanspreken in de richting van theater maar ook zeker daarbuiten, zo ook Stichting Thuishaven. Op dit moment is ze werkzaam als productieleider van project Anders!, een muziektheater project voor mensen met en zonder beperking. Daarnaast is ze werkzaam op het Harens Lyceum als drama docent. Eerder heeft ze heeft gewerkt op meerdere locaties van scholengemeenschap Piter Jelles in Leeuwarden, gaf ze spel- en  toneellessen aan jong en oud bij verschillende instanties, o.a. De Podiumschool in Leeuwarden, Akkrumer Dreamtheater en Stichting kinderopvang Friesland. Naast het lesgeven is Mees ook actief als regisseur en productieleider, ze regisseerde in de zomer van 2018  de voorstelling: “Een nacht in de Sint Janskerk’ op Terschelling, een voorstelling die onderdeel was van het overkoepelende project Under de Toer van Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018. Ook schreef en regisseerde ze meerdere voorstelling voor Operettekoor Animato, wederom in Leeuwarden. Als productieleider is ze o.a. werkzaam geweest bij theatergezelschap Tryater.

nl_NLDutch